Lisa svarar

2010-01-10 / 15:36:22


Hej ! Jag har bara en fråga: Är du typ känd eller något? :O Eftersom du bara behöver heta endastlisa.se ...
alla ''kändisar'' typ foki o kissie har också så..
Och har du över 100 besökare på en dag?
Allting verkar så himmla coolt ! ;) :D <3


Lisa svarar: Hej! Faktum är att: Nej, jag ser inte mig själv som 'känd' bar för att jag har en blogg med rätt så många läsare, egen domän och lite kontakt med företag, och några såkallade fans så ser jag mig inte som kändis, hahah! Ett företag ville ge mej en egen domän i intresse av min blogg.
Ja, jag har mer än 100 besökare per dag, hihi! Rekordet är dock inte så mycket om man jämför mig med foki. Jag har ett rekord på 4884, och foki har 70 tusen, haha.

Du har ju en rättså stor blogg, men du har inga kommentarer?

Lisa svarar:
Jag har visst kommentarer, Det är bara det att jag inte granskat dem sedan novmeber, men ska snart göra det. Har börjat, det är faktiskt flera hundra sidor, så det är inte bara att granska och snabbsvara :)


Och till er nya som kom igår, ....Följ min blogg med bloglovin! (var tvungen att klistra in för att ta kontroll över min blogg på bloglovin':)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0