Haha, i feel like im a pensionär

2010-01-17 / 19:22:53

...Finns det nån läsare vid namn Celine här? :D
Isånafall vill jag att du, Celine ska kontakta mig. Skriv antingen en kommentar MED DIN BLOGGADRESS, eller så addar du [email protected] så fort som möjligt, okej? :) Det vore toppen bra!


Från en liten 'kontaktsökning' till lite annat vardagligt babbel. Vi har ätt surströmming till middag! Riktigt gott var det. Mormor och morfar kom hit och åt med oss. Det var riktigt trevligt och det bjöds på en hel del skratt, och såkallade skrattårar från mormors sida :) Mamma hade bakat ett smarrig sockerkaka med vaniljkräm i till efterrätt! Sjukt god! Så den har vi nu slukat i oss....så nu blir det nog en kvälls promenad för min del (!!!)

O-M-G, läste jag verkligen rätt? Ja, det gjorde du.
Ska verkligen den lata, sega, trötta Lisan ut och motionera? I can't belive it. Men jag känner att jag behöver lite frisk luft så vi får se vart jag kommer med den idén! Haha!


En risig och trött Lisa för nån minut sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0