Gold nails

2010-02-05 / 18:39:16
Ohno.... Jag är där igen. Jag är beroende av nagelack. Igen.
DAMN! Varför föll jag tillbaka till nagelacks frasen igen? Jag har ju ganska nyligen 'vant' mej ur den.... I somras var jag beroende av nagelack. Och då menar jag inte att 'gilla nagelack' utan jag köpte upp nästan alla mina pengar på nagelack, sen målade naglarna, köpte mer, och mer, och mer... och mer nagelack.

Så nu har jag mej en rejäl samling här hemma, så i går bestämmde jag mig för att måla dem guldiga.. Perfekt till lördag då det är melodifestivalen! Wihuuu! Wanna se it, ofc u want?


COOLA eller coca-cola?
(ignorera mitt ärr på pekfingret, men det får jag leva med. Det ärret kom dit efter att jag och köks kniven haft en liten figth, när fingertoppen höll på lossna.....uuh)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0