Fredag

2010-02-12 / 19:09:17

Halloj! Antar att ni väntat i spänning på ett inlägg? När ska hon blogga egentligen? Har hon tröttnat på det här med bloggar och den skiten eller vad pågår? Hum... Ja, jag ska vara ärlig, och Ja, jag känner inte ett lika stort sug att starta datorn och blogga lika ofta, det finns 1000 mer saker som jag också vill hinna med! Datorn är inte mitt liv. Iallafall så är det fredag idag! :D Hur nice är inte det? Jag menar, fredag? Varé inte måndag nyss? Wow, tiden tickar verkligen i en rasande fart, håller ni med?

Här är iallafall en kofta jag köpte för några dagar sen, köpte även 2 par marvin trosor, en huvtröja, smycken, + lite andra bas plagg, här är iallafall koftan i en bättre bild, I LOOOOOVE IT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0