Sunshine in the morning

2010-12-01 / 07:30:00
Good morgning sunshines and ponnys! Jag har just vaknat (om allt går enligt planerna och att jag har hunnit stiga upp innan detta tidsinställa inlägg ska utlösas.... haha, lät det fel?) Ni skulle väll aldrig tro att jag skulle stiga upp och göra ett inlägg på morgonen!? Ohnej. Aldrig! Jag ställer alltid min väckare på 05.45.... i hopp, att jag någon morgon ska få mig upp och vara klarhalv 7. Men icke sa nicke, jag brukar stiga upp sisådär 5 i 8 och fara 10 över. Jag måste alltid slänga mig upp och kasta på mig kläder/smink.... Gräddigt värre!

Den enda dagen jag har tankar som ''kaaanske att jag får mig upp idag!!! Maaaaybee!!'' Är fredagar. Det kan vara för att jag vet att det är helg härnäst, eller för att jag har en väldigt speciell signal på alarmet. Nämligen min faboulus kända fredags sång :) Den kommer ni aldrig få höra.. Och ja, den är oseriös.

Nu ska jag strax dra till skolan, idrott, bild och språk står på schemat....
:D





EDIT: Kom just på att det är första december idag också!!!!!!! TAGGA JULEN!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0