dag 05 / vad är kärlek?

2010-12-16 / 17:54:53
Nu har jag kommit till den 5:e pungten av dom 30. Idag stog det ''Vad är kärlek?'' på listan och nu tänkte jag ta och berätta lite vad kärlek anses vara för mig. Ni sitter ni säkert här och tänker ''åh nu ska hon berätta om sin hemliga pojkvän.........'' som tyvärr inte finns, jag måste få göra er lite besvikna nu, hehe.
.
Kärlek för mig är att tycka om någon/någonting oerhört mycket. Det kan vara kärlek till ens familj, släkt, kompisar, saker, prylar, någon man är tillsammans/kär i och platser.
.
Kärlek för mig är följande: Min familj, min släkt, mina närmaste vänner, min kamera, musik, fotografi, sång, kläder, mat och min säng. (haha dom två sista var lite oseriösa men...)
.
Jag tänkte visa er lite bilder på några av mina närmaste/finaste vänner som har endel av ämnet kärlek för mig. Min familj/släkt är verkligen kärlek för mig men har dock inte foton på datorn.
.

Jag och Johanna


David och Solveig


Fanny, Jag, Lydia och Johanna
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

söta bilder! :)

2010-12-16 @ 20:07:57
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0