Årsresumé av 2010, bilder och text

2010-12-30 / 22:15:49
JANUARI: Denna månad var en av del av mitt mer än mitt halv års tid då jag var ''sjuk''. Just denna månad var det ganska jobbigt, tänkte mest och mådde dåligt. Hade en jätte mysig film kväll med Elin och Stina, Fotograferade min syster (se bilden ovan), träffade mina tjejkompisar som jag inte hade träffat på flera månader och det gick riktigt bra för bloggen. Fick en egen domän som jag sedan sa upp.
.
FEBRUARI: Har typ inga bilder från denna månad. Låg bara inne och mådde dåligt, bloggande typ ingenting och mackor var min stora drog. Var även förkyld där en vecka.... intressant.
.

MARS: Haha, denna månad var jag helt besatt av Justin Bieber, och lyssnade verkligen jätte mycket på honom.. Jag såg även mycket film och mådde lite bättre. Åkte även till Umeå en dag och träffade Moa för 2:a gången tillsammans med min syster. Nu har vi typ ingen kontakt, lite synd men då var det riktigt skoj! Mina ögonbryn var föresten helt sönder plockade denna tiden. Ps, det är jag, Moa och henne lillasyster på bilden.
.


APRIL: Bloggade inte så mycket, men firade påsk, var med Solveig och fyllde 14 år! Åkte även till Övik och bodde där med en annan familj som vi var väldigt nära och har varit hela livet. Mysigt.
.
MAJ: Min blogg krashade. Tappade 60 prenumeranter och massor med läsare. Den låg nere ca. 2 månader, så skrev ingenting utan försökte bara fixa tillbaka domänen och anmäla företaget Ulife.........



JUNI: Var med Johanna varje dag. En dag cyklade vi 5,2 mil. Det var 25 grader ute och vi cyklade bland kossor, renar och massor med humlor. Vi åt en kyklingsallad på låda på världens mysigaste bro och bara var med varandra hela tiden. Var även mycket i Skråmträsk denna månad och umgicks mycket med David och Solveig.
.
JULI: Bloggade totalt 2 inlägg. Var i stockholm hos mina släktingar. Var mycket i Skråmträsk, stugan och med Johanna. Spenderade hur mycket pengar som helst på glass godis och annat gott. Solade mycket och njöt av sommaren!
.

AUGUSTI: Var mycket med dessa finingar, David och Solveig. Efter detta gled jag, och Solveig och David isär och nu för tiden är det jag, David och Stina. Denna månad hände det mesta. Njöt av den sista sommarmånaden. Grillade mycket, var med mina vänner, firade Johanna med tjejerna, Fotade Olivia och bara hade det bra. Stekte även en korv som var den hemskaste korven jag stekt..... Var mycket ute och busade på kvällarna med massa fina vänner. Skolan började även om, alla mina BUP samtal hade slutat och jag klarade att börja om skolan.
.

SEPTEMPER: Skolan var igång, och det gick riktigt bra för bloggen. Hade flera tusen läsare per dagen, och låg mycket på aktiva listan. Var och fikade mycket med brudarna ovan och levde bara livet, som vanligt då.. haha. Införskaffade mig mina vita converse, som förövrigt nu är bruna av ko lera. Började köpa ringar som smågodis och bakade maschmallow/dumle muffins.
.
.
OKTOBER: Johanna sov hos mig en kväll och vi hade det riktigt mysigt, satt uppe hela natten och bara pratade om allt och inget, spårade, pratade på skype och åt. Vi träffades mycket, hela tiden, varje dag efter skolan. Jag år mandariner hela tiden, första snön kom och hade tjejkväll med tjejerna. Lyssnade ständigt på Coldplay och The fray + The script. Var emo.
.

NOVEMBER: Det vart första advent, och väntade med spänning in jullovet. Började skissa lite gran igen, vilket bara höll i sig 3 dagar. Var med kusinerna och hade det lite trassligt med saker då och då. Var på stan med Stina och Solveig och fikade en dag på cup of love... yey kul liv!
.
.
DECEMBER: Denna månad då.. Har väntat in alla advents söndagar, som nu är över. Firat jul, varit i skolan före lovet. Och nu sitter jag här, näst sista december och väntar in Januari. Har det fortfarande lite trassligt med saker. har fått mina första betyg, som jag är förvånadsvärt nöjd över.
.
Tänkte även göra en liten års- lista som jag hittade på en blogg:
.
Har 2010 varit bra?
Helt OK. Sommaren var helt klart bäst, i början av året var det lite tungt och nu är det lite tyngre än då det var sommaren. Men i hel het var det ganska bra!

Höll du några utav dina nyårslöften?

Hade inga nyårslöften.... 

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Tror att det kommer att bli mycket bättre!

Har du förlorat någon kompis detta år?

Ja, eller inte förlorat, men liksom tappat.

Vad spenderade du mest pengar på?

Godis... haha. Och smycken, kläder.

Finns det någonting du ångrar med 2010?

Bara små saker, som man vardagligen ångrar.

Blev du kär i år?
Ja, det blev jag!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor med saker!

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga typ.. haha.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Kärlek, mer klädje, resor, pengar!!

Vad var din största framgång 2010?
Bloggen tror jag. Och skolan!

Största misstaget?
Kommer inte på någonting just för stunden..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk, jaa. Massor med förkylningar, feber.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Min familj, vänner, släkt och så vidare.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Haha.. finns så många. Typ i början av året lyssnade alla så mycket på skaka rumpa. Pinsamt. Sen gubben i lådan, och alla kevin michaels låtar.. Sen får vi bara inte glömma alla Justin bieber låtar.. haha herregud!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare.

Hur tillbringade du julen?
Med släkten, det gamla vanliga. Myyyys!

Favoritprogram på TV?
How i met your mother!

Bästa boken du läste i år?

Eskort och Om du bara du.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Fick pressenter, tårta, uppvakning osv!

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oj, det har ändrats under hela året... Men blommigt, spets, jeans, kängor, svart, smycken.

Vad fick dig att må bra?
Att skratta!

Vilken kändis var du mest sugen på?

Hmm.. Helt klart Chace Crawford och favoriten Jon Kortajarena. Mums?!

De bästa nya människorna du träffade?
Alla i min nya klass, dom är helt awesome! Och David och Linus, Johanna och Lydia!
Kommentarer
Postat av: Wilma

Älskar bilden på November :] <3

2011-01-01 @ 20:35:19
URL: http://wilmalikeslife.blogg.se/
Postat av: typjulia

Ojjj har du varit emo? Jag trodde du var värsta glada personen som aldrig var emo typ...hahaha jag suger. MEN GUD, jag vill träffa dig! :O<3

2011-01-03 @ 01:03:43
URL: http://typjulias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0