tråkig och grå

2010-08-20 / 00:59:37
ph; random bild, höööööögt brus. jag vet att den är glamorös


Hejsan hoppsan i galon laxen tänkte jag skriva och försöka vara lite cool med ett ballt rim, fast det blev visste lite fel hörde jag sen. Idag har jag varit hos Lydia med Fanny och Johanna. Vi hade det riktigt trevligt, och snackade mest. Efter att jag varit där for jag på ett möte med skolan. Det gick ganska bra, fast jag menar.. det är ju inte roligt att gå på möten, och speciellt inte på den hemskaste platsen i världen? Eller? Min dag har iallafall varit ganska lugn, så det är ju ganska nice. Däremot ska jag upp vid 7 imorgon, och sedan kommer Elina hit och jag och Elin ska följa henne till tandläkaren! Fyfan säger jag alltså, jag lider med ungen! Efter det ska jag dra mig in till stan, shoppa lite och fika med tjejerna. Trevligttrevligt! Efter det blir det ett till möte, fast då med Bup (jag skriver det öppet nu när ni endå vet). Det ser jag inte framemot, för det är så otroligt tråkigt där. Men det är väll bara att le och se nöjd ut. Eller så är man jätte trotsig och typ kaxar så jag får gå tidigt, men det är ju faktiskt så att dem hjälper mig... så egentligen vore jag inte klaga. Hehe. Nä, nu ska jag ta och sova om jag ska orka upp imorgon! Det kommer nog bli lite svårt, men får väll ta det i min takt.. alltså måste jag börja vakna typ vid 3 om jag ska kunna få mig upp vid 7. Dags att sova NU alltså! Fast innan det ska jag faktiskt läsa lite av nån random bok som hette ''Tillsammans'' Hoppas den är bra.. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0