ingen bild, bara text

2010-04-20 / 15:33:55
Åh villken soft dag. Jag for och 'jobbade' ändå idag.
Kännde att det var lika bra att göra bort praoen istället för att göra det senare! Det var roligt, jag var hos morbror kena idag på flügger färg och tapet. Och igår var jag på kusinernas dagis.

Jag tog även en lunch med Nora och Liza på lunchen. Jag åt en kycklinglåda! :) Vi drog dock ut lite på lunch tiden, vi hade föööör mycket att snacka om, då jag knappt träffat Nora på veckor!

Nu ska jag vila tror jag,
fyfasen vad arg jag är. Det känns att det är antingen feber eller en dunderförkylning på G....
Puss på er alla! x

(btw, anna lägg märke till x:et, enbart till dig :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0