UGGS - UGGS - UGSS - UGGS - UGGS - UGGS - UGGS - UGGS

2009-10-18 / 16:51:31




Visste ni att jag inskaffade mig ett par låga, svarta uggs här om dagen? ;) Love them! Har för tusan flängt runt överallt och försökt hitta ett par i rätt storlek, färg, och höjd.. och voila här har jag dem. Observera att jag har ett par svarta benvärmare på mig på den andra bilden!

Nog om Uggs! I veckan har vi tema vecka i skolan. Just min klass ska jobba med en storyline. Vi fick temat ''djurpark'', så det ska bli spännande och se vad det blir för nån storyline! ;) Fast imorgon så ska vi ha en hel språkdag. ALLA på skolan har en heldag med det språket man pluggar .. villket för min del är spanska ! Synd bara att jag är sjuk idag (feber, förkyld... värk, hängig), men jag får hoppas att jag är frisk till imorgon iaf :)

Fick värsta chocken när jag märkte att syrran fyller 12 år om 4 dagar! Det är helt sick ju. Trodde verkligen inte att det var så pass nära till födelsedags firande ! HIHI. Sedan kom jag på att det är november lov nästa vecka också. Tänka sig, en hel vecka's lov.... love it.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0