har du inte testat...

2009-10-27 / 18:31:05


Om inte, skojar du med mig eller..?
Vi köpte SIMS 3 direkt det kom ut (villket var ngn gång i juni), jag skapade några simmar, och började flytta in i ett hus. Jag tyckte att det sög totalt, allt var mycket svårare, att styra var svårare (var så van med SIMS 2), Ja, allt helt enkelt. Jag lät det vara, har inte spelat det sedan i juni.. Men i förrgår.....

....Tog jag fram spelet och testade igen!
Och det är ju super kul! Det är verkligen det, man måste bara lära sig funktionerna, lära sig, och ge det en chans! Känner många som gjorde som mig, och dem gillar det också nu. Toppen kul är det iallafall, enligt mig :)

Har du testat SIMS 3 ? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0