Frödingens kladdkaka in my ♥

2009-10-20 / 12:57:43



Är det BARA jag som är beroende av kladdkaka?
När det väl finns hemma så går det riktigt fort att ta några bitar. So otroligt yummi! Jag tycker inte om 'nybakta hembakade' kladdkakor, haha. Faktiskt så gör jag inte det. Dem är godare när dem stått en dag.. Fast dem slår absolut inte Frödinge's kladdkakor (se bilden ovan..) Dem är goda. Det går bara inte att undvika att ta flera bitar! Jag kan proppa i mig hur många bitar som helst, i värsta fall en hel kaka :).

Nu ska jag och syrran byta dator, det kanske blir en videobloggning sen med syrrans kamera. Mer bloggning kommer snart, ska vila lite nu.. Febern is back, har jag svininfluensan må tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0