Svaren på frågestunden

2009-10-06 / 12:06:18


Jag sätter igång direkt med detta istället, så jag har lång tid att svara på era kommentarer! Hihi, tack för alla söta frågor, det värmer enormt att det öste in frågor :> 


Hur kommer det sig att du började blogga?
Kan du delta i min tävling för att ha en eller flera personer som gjort något fint!?
Svar: ! Jag kom på nått konstigt sätt in på metrobloggen.se , starta en blogg, sen bytte jag till blogg.se och ja, den vägen gick det väl. Vi får se, ska kolla in din tävling.


Trivs du i Skellefteå eller vill du sticka så fort du får chansen?
Hur länge har du haft den här bloggen?

Svar: Jag trivs jätte bra, så vill inte alls sticka så fort jag får chansen ;) Jag har haft den här bloggenungefär ett år och nån månad. Hihi.


Vad är det bästa du vet? :D
Hur starta det med att du börja blogga?

Svar: Det bästa jag vet är att vara glad och lycklig! Det finns många saker som gör mig att vara det. Du kan läsa nån fråga uppåt så står det hur jag började blogga.


Har du någon bloggare/bloggerska som förebild? Favoritblogg?
varför kan du inte heta nånting lite mer.. roligare,
t.e.x endastfisa.se :D?

Svar: Ja, jag ser nevnarien.se som en bloggförebild, hon är så duktig och har verkligen lyckats! Hahaha, jag tycker endastlisa är rätt roligt, så nej, inte endastfisa ^^


Vad innehåller en bra blogg för dig?
Vad vill du uppnå med din blogg?
Vilken är din favorit vardags outfit nu till hösten?
Svar: En bra blogg inehåller kärlek, värme, humor, bilder, personliga inlägg, mode. Hum.. mitt mål är att ha 1000 prenumeranter innan 2012 ;> Haha.  Min favorit vardags outfit nu till hösten är tjocka tjockis tröjor, leggings, tigths, och ett par uggs. Även en rad vackra smycken från cocoo.se på högerarmen ;)

Vad har du för fritidsintresse?
Har du haft sex?

Svar: Hum, jag gillar att sjunga, fota, vara social med folk jag gillar, blogga. Nej, jag har inte haft sex. :)


Vad tycker du är intressant att läsa om i andra bloggar?
kommenterar folk ofta att du har samma namn som författaren Liza marklund?

Svar: Det står lite längre upp. Oja, nästan en 4;del av dem som läser min blogg kommenterar att jag heter som författaren, haha. Tro mig, jag vet det!! ;)


Har du någonsin färgat eller slingqat ditt hår?
Hur gammal är du?
Svar: Jag har tonat det en gång, och ska aldrig mer vara i närheten av en hårfärgsflaska.. Lukten får mig att vilja kräkas!! Det blev rosa, grått, grönt, rosa, brunt, allting... Jag skulle ha brunt! USCH!


Hur länge har du gått dans? Villken dans går du? Vad är det roligaste med dansen?
Svar: Jag har dansat lite till & från, från jazz till street. Just nu går jag street. Det roligaste är att jag är så dålig nu i början med den nya dansen så jag bara ligger på golvet och gråter av skratt :P


Vilken är din favoritfilm genom tiderna och varför?
Vad har du för bakgrundsbild på datorn?
Svar: Oh, favoritfilm är lätt! Hitta nemo såklart! :o vad annars? På datorn har jag en bild på en blöt skiva (finns i headern).


Vad använder du för kamera och tillbehör? Vad kostade allt sammanlagt?
Svar: Hitills har jag bara en nikon d40, kitobjektivet! Men ska skaffa mer inom kort. Jag vet inte vad den kostade när jag köpte den!


Har du funderat på vad du ska gå till gymnasiet? :)
har du nån dold talang?
Svar: Ja, jag vill gå antingen media, eller så vill jag bli frisör, webbdesigner, säljare eller nått man kommer långt med och blir rik på.. Mohahhaa!


Har du nån favoritblogg bland ''storbloggarna''?
Vad anser du personligen är en bra blogg ??
Hur är din personliga stil ??
Vilken är din favorit klädaffär ??
Vad tycker du om size 0 trenden ?? (skum fråga kanske..)
Svar: Ja, jag gillar blondinbella och nevnarien! (det står längre upp). Min personliga stil är lite rockig, mysig. Gillar nitarmband, ganska lätt. Inte så mycket smink, bara mascara. Söta små armband.. Gaah, vet iunte! Det är.... min stil. Haha. Min favoritklädaffär(er) är gina, monki, H&M. Sista frågan förstår jag inte?


Läser du fokis.se? Favoritfärg?
Svar: Jappjapp, jag läser fokis.se ;> Favoritfärg är rosa!


Vem är din bästa ''blogg kompis'' Varför började du blogga?
Svar: Det är en tjej som heter Emma och en som heter Lina.


Kollar du på toapappret efter du torkat dig, och ska stoppa ner det i toaletten? O-o
Gillar du mig?

Svar: HAHAHAHA älskling, jag vet inte m jag gör det :o Haha. Jag gillar inte dig, i love you :)


Använder du standard objektiv till din Nikon D40 eller vad har du för objektiv?
Vad rekommenderar du för nybörjarsystemkameror? :)

Svar: Standar objektivet nikkor 18-55 mm hitills, men ska köpa mer, mer mer :D Jag rekomenderar Nikon d40, d60 som nybörjar kameror om du vill ha Nikon. Canon säger jag Canon eos 450 D och 1000d. :D


Hur gjorde du din design, älskar den!
Favvofärg på nagellack? Ditt liv om 10 år?

Svar: Jag får flera mail om folk kan göra designer, och om jag gjort den, hur osv. Men det är inte jag som gjort den. Haha. Min favoritfärg på nagelack är röd. Jag vill vara rik om 10 år :D


Hur många besökare har du per dag?
Hur mycket pengar får du i månaden?
Svar: Det varierar, just nu är det runt 4000-5000 om dagen. I månadspeng får jag 500. Sen lite extra då & då om jag gjort nått eller sådär.


favoritfrukt? Favoritblogg?
Om du fick vara ett djur vilket skulle du vara då?
3 saker dom gör dig glad?
Kan du inte lägga ut  sångklipp med dig? hihi, vore kul:D
Svar: Det är nog körsbär. Jag skulle vara en fågel eller en elefant för då kan jag mosa alla, haha. Hum, att vara på aktiva, familjen, stå på scen. Njae, kanske snart.. vi får se.


Skulle du vilja lära känna mej bättre elr äre bara jag som vill lära känna dig mer ? :)
Vem e din bästa kompis ? :P

Svar: Jag är öppen för alla söta du, så absolut! Min bästa kompisar heter Liza & Elin. Men jag har många som ligger nära också.


Har du några fototips för en som snart ska köpa systemkamera?
Vad ska du hitta på i veckan då?? =P

Svar: Ja, Läs i fotohäftet som medföljer, lär dig inställningar på kameran. I veckan ska jag vara glad. Du själv då? :)

Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: sebastiannn

Snygg bloggdesign ! Vad tycker du om min design, kommentera gärna på bloggen !:) Puss

2009-10-06 @ 12:13:23
URL: http://sebastiannn.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Inget särskilt:/ Sj?

2009-10-06 @ 12:34:19
URL: http://ssot.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara bra sj??

2009-10-06 @ 12:39:24
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen aning, träffa bäbbä sj då??

2009-10-06 @ 12:46:53
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/
Postat av: zina

SV: Jag har varit i skolan och hände väll inget särskilt .. :D

2009-10-06 @ 12:55:25
URL: http://zinasendi.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv; jag vaknade precis =) själv då? :D

2009-10-06 @ 13:02:30
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Hello!

Svar: Det händer inte så mycket idag, sitter mest och väntar på att jag ska få lite värkar och föda en liten bebis :)



Varje gång jag klickar in här lika impad av din design! Shit, vad snyggt det är här!



Kram

2009-10-06 @ 13:03:15
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anonym

frukost såhär sent? oj =) skola! själv då?

2009-10-06 @ 13:09:45
URL: http://contest.blogg.se/
Postat av: Sofia

Inte så mycket, chillar!



Vad har du för dig då? :)



ha en bra dag

2009-10-06 @ 13:13:29
URL: http://toffu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Guud vad söt du är :)<3

2009-10-06 @ 13:14:50
URL: http://sofiaarnamnet.blogg.se/
Postat av: babby

Gud va skönt att käka frukost kl 10 i 1!! Haha! Själv satt jag kl 06.45 pch käkade... =( Pina!

2009-10-06 @ 13:26:15
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

roligt att läsa svaren =)

2009-10-06 @ 13:35:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: idag blir det att plugga lite och ta det lugnt :), själv ?

2009-10-06 @ 13:46:32
URL: http://linneaachristensson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Trevlig blogg, fortsätt så här så kan du säkert bli en stor bloggerska!

2009-10-06 @ 13:59:22
URL: http://karlssonsebastian.blogg.se/
Postat av: bennifer

jag bara tar det lugnt :D

2009-10-06 @ 14:56:15
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: E

Wiihooo , dunämde mig (a) <3

2009-10-06 @ 16:57:13
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0