dagens planer + bild

2009-10-21 / 14:16:40

Oh, nu har jag legat i stort sätt hela morgonen/förmiddagen under mitt mysiga duntäcke och kryat på mig, sett lite TV, halvsovit och bara slappat! Skit mysigt! :) Hade riktigt tur eftersom att mitt lilla favorit program också varit nu på morgonen.. Vet ni villket det är....? Lilla prinsessan på barnkanalen såklart! Hon är über söt! Haha. Från det ena till det andra... Jag sitter här och lyssnar på musik, just nu spelas ''jag lever min dröm'' som GustavH ville att jag skulle lyssna på! Bra låt faktiskt. Riktigt babblig och upptempo är den! :)

Tänkte dela med mig av dagens planer i den populära ''dagens planer listan'' ;)



Ha en toppen dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0