varnar läsare som inte gillar ''boshcen''.

2009-11-03 / 20:26:41



(Förlåt för dålig kvalla, snabb gjord i paint efterrsom att jag inte har PS på denna dator!)

Min första tanke när kom in på gården idag var "Bor jag på boschen....?"
Ni som följer min blogg vet ju att vi håller på att få fjärrvärme här på områderna där jag bor, och dem har ÄNTLIGEN idag grävt igen alla hål, och man kan gå vanliga vägen till mitt hus och inte behöva ramla ner i hål och skrapa upp benen, hah! ;)  Iallafall så har dem inte hunnit afaltera ännu, så det är typ lerväg (?) Iallafall så trode jag inte mina ögon när det stod en trator på min gård....? Jag fick genast värsta boschen känslan, så jag andades djupt...  Nu har jag kommit fram till att jag vill ha en Ko!? Why not lixom? EN söt liten kossamu, som man kan mysa med i hagen på sommaren, tänk så mysigt? Hihi..... Måste snacka med Mamma om detta, nu vill jag flytta till landet, sakffa ko, köra traktor, och känna min favoritlukt, gödsellukten! ;)


Hum...Kanske vore satsa på detta...? endastkossan.mublogg.se? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0