Vaccinerad och klar

2009-11-26 / 18:17:43

Pjuf, nu har jag vaccinerat mig! DONE!
Usch vad jag hatar sjukhus! Det är ju skitäckligt. När vi kom dit var jag faktiskt ganska rädd om jag ska vara ärlig. Sjukhuskorrdorerna gör mig skitskraj! Dem är låååånga, och hel vita. Sen står det massa skyltar här och där som guidar en runt. Opretionssal, blablabla.. Bara det är ju läskigt. Sen att veta att det ligger döda, nyfödda, sjuka människor i samma byggnad.. UUUH! Iallafall så var det riktigt mycket folk, men än igår då mamma och elin vaccinerade sig. Vi satte oss, fick nummer lappar osv. Det gick runt massa gråtande barn, stressade sköterskor, och helt plötsligt kommer dom utkörandes med en kille på nån jäkla sjukhus säng! :S

Jag blev fasiken livrädd då. Men iallafall så vart det vår tur.. Och vi fick såklart sitta och ta sprutan just precis där den halvdöda mannen ligger med gasmask och hans 4 barn är runt omkring honom och gråter :S Det gör ju en vääääldigt lung. Sköterskan var världens surfitta, hon bara drog ner mig på stolen och stack, sen så hasade hon iväg oss med mormors väska och jacka, innan hon ens fått sprutan. Mamma och Elin fick inte ens stå bakom mig :S Det var jäkligt fult. Nu är jag irriterad...

Men fine, im done, är vaccinerad. Nu har jag bara damp på min onda arm..
SKA DU/HAR DU VACCINERAT DIG..?

Föresten: Till helgen/veckan ska jag svara på ALLA kommentarer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0