Utrota mattematiken., någon...? ;)

2009-11-04 / 16:29:47


''Lisa, vad blir 9+9+10x7...?''

Jag måste vara den skoltröttaste människan i universum just nu, helt säker på det. Jag håller på att koka sönder på mattelektionerna.. Det är så lång tråkigt att jag nästan har lust att slänga min mattebok på golvet, stampa sönder den, mosa den, krossa och sedan sätta den i en raket och skicka upp den till alla aliens... Jag har inte svårt med matten, MEN, jag tycker det är så otroligt tråkigt att jag nästan skiter i att lära mig den. När jag sitter där med boken upp i trynet, och arbetar med min hjärna (snarare tänker på annat, hihi) så är det super frästande att gå runt till kompisarna, kludda i skrivhäftet, smyga ut 'på toalleten' *host* eller ngt i den stilen.

Nån som vill starta en FB grubb, utrota mattematiken...? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0