Tråkigt.

2009-11-07 / 14:38:20

Måste erkänna att jag är tråkig idag ...
Vi skulle som sagt 'dynga' igår, Solveig somnade vid 9 igår.. Och Elin vid halv 3, så vid 4 la vi andra av och sussade så sött. Jag ville helst dynga men dem andra var för lata, och det är ju inte så roligt att sitta upp själv. Iallafall så hade vi laddat upp stort med massa onyttigheter! Vi såg 6 filmer, och jag och Tobbe lekte kittelleken, hihi :) Det var hur som helst väldigt lyckat och vi ska göra om det nästa helg.

Just nu är jag hos mormor & morfar eftersom att mamma & Therese har farit till Anna som bor i Arvidsjaur och ska fira hennes 40 årsdag, så då är vi här över natten :D Tur att Morfar skaffat PS ;)

Föresten; Det kommer bilder från övernattningen osv!
Sedan ville jag visa er en bild som togs vid halloween förra året, hahaha, Då hade jag några få besökare, knappt några premisar, kolla vi liten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0