En liten lista!

2009-11-15 / 17:44:30
ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel?
  -
hur många har du varit riktigt kär i? Ingen som jag varit RIKTIGT kär i..
vad tycker du om kärlek? fett nice
när kramade du någon sist? Today
saknar du någon speciell person? hum.. kanske
har du svårt för att bli kär? Nej! :)
när kysste/hånglade du med någon sist? hahaha
ångrar du det? *hosta*
är du singel? ja :/
när fick du senast en komplimang? 5 min sen
har du hånglat med någon av samma kön? neeeeeeeeeeej :O

HAR DU NÅGONSIN

varit medvetslös? neej
hånglat med någon riktigt full? menneeej
hånglat med fler än 50 pers? nope, hahaha många hångla frågor, hånga hit o hångla dit :P
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej:)
gjort något riktigt dumt? Säkert
gjort något du verkligen ångrar? Jaa!
varit nykter på nyårsafton? Alltid :D
åkt ambulans? Nej!
gjort något olagligt? haha ja
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? ja
skämts över dina föräldrar? nej :)
skämts över dig själv? hahahaha, ja :)
sagt jag älskar dig och menat det? Alltid!
tar du droger? usch neeej
varit kär? Njaeee/jo
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej!
är du ensam nu? I mitt rum, ja :)
vill du gifta dig? kanske :D
vill du ha barn? Ja :D

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag :D mn inatt sov ja me massa folk på en madrass:]
såg dig gråta? mamma
fick dig att gråta? en kompis
du delade en drink med? Dricker inte drinkar, cooooola for laaajf :)
du gick på bio med? venne
skällde på dig? mami

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? venne
kramat någon? Jo :]
pussat någon? hihija=]
köpt någonting? jaa=]
sjungit? JAAA=)
saknat någon? Ja :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0