Den frestligaste bilden som tagits

2009-11-10 / 19:19:31

Uuuuh, jag hurvar....Så gott...?

Vet ni vad bestämde här om dagen?
Att jag INTE ska äta godis, chips, dricka på vecko dagarna! Dvs (Mån-Tors)! Hur ska detta gå? Åt skogen..? Ohnej, det går ganska bra faktiskt. Jag äter 'åt' väldigt mycket godis före jag började med det här. Jag drack cola hur mycket som helst och massor med onyttiga saker.

Just nu i 2 veckor äter jag inte ens fika, vissa tuggumin, eller dylikt, för då vänjer man verkligen bort socker suget. Så sedan efter kanske 2-3 veckor, så kan jag ju såklart äta en kaka om nån bjuder och så vidare. Men nu ska jag vara stenhård. Ibland blir det att jag äter onyttigheter före maten, och sedan blir det nästan ingen mat för man blir så mätt, och sedan när man ätit en pytteliten middag ex. så blire ännu mer onyttigheter...

Så, nu säger jag hej till maten, och alla goda grönsaker :D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0