Bad morning - Wounderful day!

2009-11-11 / 13:32:43

Vaknade upp idag vid halv 8, trött och arg var jag. Känndes super tungt att gå upp och veta att jag skulle vara i plugget ill 3! Jag tror att jag vaknade på helt fel sida, till och med fel håll må tro? (hahaha). Iallafall så drog jag mig iväg till skolan, mitt hår var hemskt och elektriskt, kännde mig irriterad. När jag kom fram till skolan fick jag veta att vi skulle sluta 11.55 istället! Fatta om humöret rusade upp på topp! :D Så nu är jag glad och belåten, har just ätit lite lunch. Ikväll är det plugg som gället, Sp, Eng, Ma, SO, NO (plugg till prov), Sv...Har säkert glömt nått också! Puuuh, önska mig lycka till ;)


Plugg, plugg, och ännu mera plugg.. ;)
MVG here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0