5 saker..

2009-11-25 / 20:32:20


Ville bara säga; Jag fick inte ta sprutan idag för läkaren! Jag är ju sjuk och då ska man inte ta den, så jag väntar tills jag piggnat till. Jag fick iallafall följa mamma och elin och se när dem tog den. Det var mkt folk där! :P

Jag är otroligt intresserad av jamaica! Det stämmer bra det! Jag ÄLSKAR jamaica, och skulle verkligen vilja fara dit i framtiden. Jag älskar kulturen, och framförallt: MUSIKEN! Jag ääälskar raggae!

Jag tycker inte att jag blir bra på bild.. Usch! Ibland så syns inte sminket pgr. av att blixten tar bort allt sådant.. Och jag hatar mig själv på kort. Seriöst. USSSSSCH.

Jag hatar att bada i badkar! Ohja! Så hemskt. Det är mysigt dem första minuterna, sen så blir jag galen!! Vattnet är så varmt och det är så sjukt obehagligt. Får för mig att det ska komma upp små fiskar ur avloppet också, så skuttar alltid upp ur badet efter 5 minuter!

Jag älskar att blogga! Jamen hallå, vem gör inte det? :D

Jag har varit beroende av diadem! Ohja, när jag färjade håret förra året så var jag sjukt deprimerad pgr. av att mitt får blivit grått/rosa/grönt! Det var hemskt. Var fan hemma från skolan och bara grät, hahaa! Det var hemskt........ Så jag använde diadem för att det blev liite bättre när jag skjöt upp luggen, men usch! Sen fortsatte jag med diadem tills i höstas! Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0