Jag är inte kräsen, eller?

2009-03-03 / 13:43:39
Trötter, prosit, blyger, skratter. 

Just nu är jag trött, och jag nyser. Haha. Skulle just skriva upp alla dem sju dvärjarna, från snövit. Mne kom inte på alla, så kom på att skriva vad jag är, hehe. Jag vet, jag är jätte smart :o)

Klockan är typ mycker, och jag har inte ätit lunch än. Får se vad vi kan laga ihop här. Herregud, vad jag har bloggtorka, jag har itne ett skit att skriva om, helt sjukt! Tror aldrig det varit såhär att skriva ett inlägg, får sitta och fundera jätte lönge innan jag skriver, sen suddar jag och skriver om allting. Typiskt mej, alla inlägg ska se perfekta ut, hihi.
Kommentarer
Postat av: Louice

Naj typ inget sjd? :D

2009-03-03 @ 13:45:14
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/
Postat av: Louice

Ska nog vara mde nån kompis! :D

2009-03-03 @ 13:55:05
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0