Morning eyes

2009-06-14 / 08:38:15


Godmorgon! (Jag var inte seriös på denna ögonbild, gjorde en min i orginalet!)
Idag är det Söndag. Vaknade rätt tidigt idag, som ni kanske ser på klockan. Jag vaknade runt 8, sen så råkade jag få mitt öga i mammas armbåge, så då pallade jag itne sova mer, haha. Så nu sitter jag här, och har kollat lite bloggar! Alltid lika trevligt! Orkar inte äta frukost, så sitter med en godis påse istället...mohahaha.. GOTT!

Idag ska jag faktiskt åka till Kåla boda, eller vi. Familjen. Vi ska snart fara, när sömntutorna stigit upp, så det blir inte mycket bloggning idag inte. Kanske mot kvällen.

Igår var jag med Liza hela dagen! Från morgon till typ 11 tiden, hihi. Vi hade as kul.

Vi har föresten planerat att jag ska vara med Malin  nån dag, får se vad vi hittar på..Det kan bli vad som helst! ;)
PUSS & KRAM.
Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi jaa såklart :D<3

2009-06-14 @ 08:59:47
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0