Haha, rolig dag!

2009-06-13 / 18:43:28


Nu sitter jag här med lilla Liza fiza, hahah.
Egentligen ska jag itne mobba henne, för jag heter ju Lisa också! Nu har vi varit lite på joypeak, gissa vem Lisorna såg? Jo, Pip och Piiiip. Haha, ni fattar ingenting, tur iallafall att jag och liza gör det ;) Iallafall det var riktigt roligt. Liza bor typ hos mig nu, hon åt hos mig igår, och idag åt hon lunch och ska även äta middag med mig idag, haha. Vi ska äta subway, hemma gjorts. Smarrens!

Föresten....
När vi var på maxi och skulle köpa godis (jag, mamma, liza, elin) så kom vi ut, och då frågade jag efter mitt godis, då sa mamma att hon itne betalat det, så sprang in och kollade, och där låg det. Sen gav hon pengar, jag betalade, och sen gick jag mot henne. Och då glömde jag det i kassan också.. Haha, så pinsamt!

PUSSISAR!
Kommentarer
Postat av: *DESIGN HJÄLP?*

hejhej, hur har din helg varit?

2009-06-14 @ 12:23:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0