tRIST INLÄGG....

2009-07-10 / 12:15:24

Har egentligen inget vettigt att skriva nu när jag redan bloggat två gånger på morgonen och fått ut allt i endast två inlägg. Men men, nu gör jag ett tredje för rolighetens skull, haha. Vädret är piss, varmare har det blivit, men det är mulet och dåligt endå. Igårkväll regnade det otroligt mycket, bara sådär. Jag, som inte gillar regn så speciellt mycket tyckte det var trist.. Som tusan. Men men, efter regn kommer solsken, inte sant?

Planer bestämda för dagen. Nu på förmiddagen ska jag vara med Liza, och Malin. Får se vad vi hittar på. Det blir nog mest att ta det lungt, vem vet? Mot eftermiddagen blir det nog att vara hemma lite, ska vara med Solveig ikväll kanske, och min familj. Har itne ätit frukost änn, så måste typ göra det. Hungrig är jag! Somnade typ vid 3 igår med, skärpning, skärpning! Detta låter konstigt, men om jag sover länge, då blir jag tröttare! Helt sick. Haha. Men iallafall, nu orkar jag inte babbla vidare med detta inlägg, ni ska få chansen att läsa klart den sista meningen nu. PUSS!

Nu lämnar jag datorn för denna eftermiddag. På återsende!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: jaa, det vet jag.. orkar bara inte med allt ..<3

2009-07-10 @ 12:30:50
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lika med mig, ju längre jag sover desto tröttare blir jag (:

rätt konstigt faktiskt x'D ;) <3

2009-07-11 @ 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0