open house :D

2009-01-17 / 12:54:48

Hej Allihopa!

Förlåt för lite update, men det har ju som många av er vet varit fel på blogg.se's system och man har inte kunnat logga in. Nu jobbar dom på det prombelet och det ska snart vara löst. Hoppas dom håller sej till orden nu! ;)

Just nu sitter jag på mammas jobb, alla skolor har öppet hus på alla gymnasie skolor här i Skellefteå idag.. Har sett på en modevisning på gymnsiet och ätit lunch. Det är jätte kul! Snart sluta mamma jobba för dagen och vi ska hem. Får se vad som hittas på då.

Inatt kunnde jag verkligen inte sova. Dett kittlade i mitt finger så mycket, och eftersom att jag har plåster på så kunnde jag inte kli tillbaka.. Men sen sa mamma att det håller på att läka när det är såhär - wiiiiie!

Många kramar Lisa

Kommentarer
Postat av: elin syster

haha jag är då ingen rödtott haha :-)

jaja tack :-) har inte läst ditt men haha....'



kram

2009-01-17 @ 12:58:46
URL: http://elinmarkluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0