Månadens bloggerska - intervju

2009-01-07 / 20:08:08
Nu har jag itnervjuat Haidi! En udnerbar bloggerska! Hon blev såklart månadens bloggerska!

Hej Haidi, hoppas du svarar på frågorna med glädje! :)
 
SVAR TILL DIG: hihi varsegod sööt <3 Det är bara kul att bli intervjuad eftersom det är första gången ! :)
 
Du är ju väldigt bra på bloggdeisgn, när började du pyssla med det?
svar: Det var på sommarlovet 2008 när jag flyttade till Luleå som jag verkligen hade tråkigt om dagarna , så satte jag mig en dag vid datorn helt okunnig om bloggar och allt sådant. Då såg jag Nevnariens blogg och Maria Ulmefors och jag blev helt förälskad. Då började fundera att jag vill också kunna det. Så jag började lära mig själv under hösten 2008 :)
 
Vad andvänder du dej för program när du gör designer?
svar: Jag använder inget program , jag kodar i stilmall och kodmallarna :) Men headern och allt det kreativa görs ju som sagt i Photoshop cs3 & cs4 och även Illustrator cs3.
 
Du är ju även duktig på illustration, hur kom det se att du började med det?
svar: Jadu det vet jag faktist inte , jag tycker inte jag är duktig på illustrator ! Måste tacka för det ^^ Jag tyckte det skulle vara kul att kunna illustrera så fint som Nevnarien, så jag fick min inspiration från henne kan man säga. Och nu funderar jag på att köpa en ritplatta :D
 
Vad handlar din blogg om, för dom som inte vet?
svar: Det är en kreativ fotoblogg , bilder bilder och en bomb med bilder :D Jag älskar att fota , och allt kreativt kan man säga :)
 
Varför började blogga, och vad är målet med din bloggning?
svar: Jag började blogga för att det verkade vara en kul grejj :) Mitt mål är att sprida min kreativitet med andra intresserade och sprida mina bilder och fantasi så långt det bara går !
 
Vad tycker du är roligast att fota - människor/natur/djur/kultur?
svar: Jadu , jag har precis börjat med det , ska inskaffa mig min systemkamera i februari vilket ska bli riktigt kul :) Men jag kan verkligen inte välja nån av dom , i så fall blir det människor, djur och natur.
 
Nu till lite mer frågor kring dej. Beskriv dej själv med 3 ord?
svar: Skrattglad , Rolig , kreativ
 
Har du nån kille, isånafall vad heter han?
svar: Lite för personligt ? x'D
 
Vad är dina intressen?
svar: Fotografi , Bloggen och såklart konståkningen :)
 
Vad är ditt record på antal besökare under 1 dag?
svar: 879 !! :D och det ligger bara ett steg därunder varje dag just nu :)
 
Hur ser din familj ut, villka är ni?
svar: Vi är 7 personer i min familj , mamma pappa två äldre stora systrar och en liten lillebror och min lilla syster ;)
 
Du fotar ju med en digital kamerea och en digital system kamera, villka?
svar: Jag fotar med en digital kamera , en Kodak easyshare c613 den är inte sådär jättebra haha :) Men som sagt så inskaffar jag mig en systemkamera (canon eos 450d) om drygt en månad :'D
 
Vad är det bästa du fick i julklapp, och av vem?
svar: PENGAR TILL KAMERAN ! av föräldrarna :D
 
Har du några favorit bloggar, nämn 3 stycken?
svar: Nevnarien.se  , Mariiaa.webblogg.se  och Blixman.blogg.se
 
Vad tycker du om Blondinbella, stina-lee och kissie?
svar: Stina-lee är den ända jag läser av dom tre , gillar inte dom andra två sådär jättemkt :/ Men stina-lee är en rätt så söt prick :)
 
Hur stor vill du bli som bloggerska?
svar: Har aldrig tänkt på det så, men om min lilla blogg har nån chans så kan man ju drömma om att bli riktigt stor !
 
Har du eller någon gång haft ett hursdjur, isånafall vad?
svar: Jag har haft en massa kaniner ^^ vi hade uppfödning förr men sen slutade vi med det, sen har vi haft fiskar , hund , katt men inget av det har vi längre utan nu har vi bara en häst :) Det är min systers häst , vi har haft 3 hästar förr men nu bara en.
 
 
Tack för att du ville intervjua mig , det var jättekul och det var faktist första gången :)
Glöm nu inte att besöka min superduper fräna blogg haaiidi.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0