Lunch

2009-01-13 / 12:21:33
Då var det lunch dags då. Har så otroligt stor lust att ta bussen till stan och äta på subway. Fast det blir inte av idag, tyvärr! Ska värma upp lite kyckling och ris som faktiskt jag lagade i förrgår! Det måste jag seja var duktigt av mej!

Det måste vara nått fel på blogg.se! Skrev ett inlägg för en halvtimma sedan och ett för 25 minuter. Men inte nått av dem har setts till på bloggen?! Väldigt, väldigt mystiskt :o)
Man blir ju galen om det ska hållas på så - för man vill att inläggen ska komma direkt när mna klicka på ''spara och publicera knappen''. Iallafall jag.

Nä, nu ska här lagas mat! Önska mej lycka till, det lär behövas så jag inte skär mej igen :oP
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0