Lisa har tråkigt

2009-01-24 / 14:50:20
Kloockan är redan halv tre ser jag. Har verkligen ingenting att göra, ingen lust att klä på mej, ingen lust att gå ut och fota, heller ingen lust att vara med nån. Är typ jätte hungrig, och mamma är ute på vips men hon kommer snart så då ska jag be henne göra mat till mej, ingen lust att laga mat heller! Jag och Elin sitter här och proppar i oss glassar och ser kanadas next top model. Det går typ inget annat bra på TV nu tyvärr.. Och solveig är i kålaboda.. ÅH!

Som ni ser är jag oroligt deppad och och har tråkigt. Måste rycka upp mej. Typ städa eller nånting.

Vi får se vad jag hittar på! Det är svårt att komma på om ens hjärna har tagit semester och är på en kryssning i Kina.. Då går det inte riktigt tänka rent då, så är typ tvungen att ta hjälp av min stortå..
Kommentera gärna, behöver massa uppmuntare!

Kram alla!
Kommentarer
Postat av: Moa och hennes Pentax Optio S50.

Stackars dej som inte har fått en ända kommentar idag :o



Jag har fått minst 12 sammanlagt. Det är ju kul! :D



Hoppas du får fler kommentarer sen.



kram!

2009-01-24 @ 20:52:55
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0