Melodifestivalen .. Bluff?

2009-02-09 / 10:52:52

Oj, vad seg jag är på det här med melodifestivalen!
Gör väll som alla andra bloggare, och tycker till lite om melodifestivalen. Jag tycker det var irktigt, svinigt, äckligt dåligt!
Jag menar, programledaren! Vad tusan, ge hir björn gustavsson och Luuk. Och för det andra, låtarna.. Vad var det där för skit? Bara massa mes låtar som man ville ha hörselskydd till. Okej, alcastar var bäst den kvällen. Men endå under förväntan! Och Caroline? Vad höll hon på med? Hon stod i nå gula stövlar och rörde händerna kors och stvär, Snälla, snälla.

Hoppas det blir mer fart till helgen. Melodifestivalen kommer till min stad på Lördag, Skellefteå.
Snacka om att jag ska ränna runt med min nikon på stan! Amy diamond, min idol kommer ju bo på ett hotell strax 10 minuter från mej! OMG, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Lisa :D

2009-02-09 @ 11:01:26
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: Erica Pettersson

Jag tycker inte heller att Melodifestivalen i lördags var särskilt bra. Gillade ingen av låtarna.

Kul att de är uppe i Skellefteå på lördag :) Min mamma ska dit, för hon fick en biljett till deltävlingen i Skellefteå i julklapp av sin bror :D

2009-02-09 @ 12:51:17
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: ida.

håller med dig lisa,

snälla snälla caroline sluta sjunga!!

längtar till i helgen då vi ska på melodifestivalen :) och till dig, om du ens har lust att umgås :D kram.

2009-02-10 @ 13:50:34
URL: http://famouslifebyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0