leksaker...

2009-02-10 / 20:39:14

Hej alla!

Uch, denna dagen har varit dålig, på skolan iallafall. Orkar itne skriva nått om dagen blir bara deprimerad.
Så fort jag kom hem tjatade jag på mamma att åka till Mina kusine roch fira Sebastians 4års dag.
Det var så himla skönt att bara kasta sej in i deras lekrum proppat med leksaker och bara glömma alla bekymmer!
Sen när vi fikade, så skrattade vi hela tiden. Alla fyra kusiner. Vi har ett sånt starkt rep emellan oss.

Åh, vill tillbaka. Vill följa Sebbe och Joel på dagis imorgon.
På Lördag ska sebbe ha pirat fest, gissa vem som kommer vara party diggare? - JAG! :)

Nu ska jag svara på alla era fiiiina kommentarer. Det lär ta ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

såå fin header du hade gjort, har du jgort ansiktet i ps eller? :)

2009-02-10 @ 20:47:10
URL: http://rforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0