Iskalla fötter

2009-02-16 / 15:39:55
Hej kära ni!

Nu är det Måndag. Bagen börjar ticka mot eftermiddag. Här sitter jag, iskall om fötterna och fryser tårna av mej. Vi har haft skidor.. Uch, den här dagen har varit riktigt dålig. Faktiskt skit dålig! Blä, vill inte prata om det? Varför göra det om det finns roligheter att prata om istället? ;)

Nu är det bara 5 dagar kvar till audsionen i Luleå! Måste seja till er läsare som är bosatta i Luleå att jag verkligen gillar den staden! Ska bli jätte kul att se hur mycket mer snö ni har änn mej! Haha, kanske inte så stor skillnad men vi får se.
Jag super duper längtar jätte mycket!!

Nu tänker jag läsa lite bloggar, så ni får god tid att kommentera *fniss*...
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0