I hate snow

2009-02-05 / 15:47:03
Med detta inlägg vill jag leverera att jag hatar snö...

Yes! Nu är det Torsdag, och nu är vi lediga. Vi är lediga tills Tisdag nu! Da´gen har varit bra, förutom att det varit en förjäkligt äcklig snöstorm. Och jag menar det verkligen, för de har snöat, och bara fortsätter! Åh blir galen. Imorse blåste jag nästan bort på vägen til skolan. Tyvärr tog jag bara gympa skor, Har ingen aning varför, men jag är helt sjukt galen som går i gympa skor när snön klättrar sej upp flera meter.. Sen var mina kinder knall röda av all snö som hade piskat mot mitt ansikte. Så ja, jag var knallröd om kinderna nåra år. Malin kom lite efter mej, och hennes skor var fulla med snö upp till kanten av skon!! Helt maka löst. Iallafall, på hem vägen var hela min ingång till huset täckt med snö. Så fick plumsa med mina gympa skor genom hela snöhögen, MYSIGT!

Iallafall, igår tränade jag som fan, det var riktigt sköööönt! :)
Kommentarer
Postat av: Erica Pettersson

Ja, snöstorm kan vara väldigt jobbigt. Vi har sådant väder här hos oss också...

Men när det inte stormar så tycker jag det kan vara ganska mysigt med snö :)

2009-02-05 @ 16:18:55
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0