Dagen lista

2009-02-11 / 16:46:36
Hej alla strålglansare!

Nu är jag hemma från en riktigt långtråkig dag i skolan. Uch puch! Idag landade Min idol, Amy Diamond i stan! (hon ska vara med i melodifestivalen här..) Jag vet villket hotell hon bor på, och jag kanske ska få träffa henne! COOLT VA?
Mer om dagen kanske? Idag har vi knappt jobbat nånting. Så jag har tänkt skriva lite hur min dag sett ut. Bara för en gångs skull, tycker det kan vara kul.

9.30- 9.50 - Läsning, prat i klassrummet, även matte i en kvart.
9.50 - 10.10 - Rast, tillbringandes med mina kära vänner.
10.10 -50 - Franska med den vilda ''läraren'' haha!
11.10 - Lunch, lunchrast. (vi går till en annan skola...)
12.20 - Hemkunskap (HK). Vi gjorde franska hamburgare..
13.40 - På väg hem från den andra skolan till vår. Jag och Dina slnak även in på en möbel affär i närheten för att värma tårna. SJUKT mycket snygga soffor och lampor!
Sen gick vi en prommenad i skogen, sen slutade vi..

Ungefär så, iallafall var dagen ganska hyffsad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0