Oh, du ljuva små söta blåa skönheter.

2009-08-27 / 16:50:58


Vad tycker ni om att sommaren börjar ta slut...!?

Det jag bjussar er på nu är en bild jag tog i våras, som aldrig lagts upp på bloggen. Bilden är inte alls så speciell, men tyckte den passade bra till detta inlägg.. Bilden är endast  redigerar på ett program (inte ens ett program...) som finns här på datorn (när man kollar bilder står det ''rätta till'') Jag tycker det är ganska enkelt, för på denna dator har vi inte photoshop, det är mammas laptop, andvänder inte min egna idag.. Så Man kan beskära bilden, justera färg, justera exponering, rätta till röd iris, justera automatiskt. Det är rätt bra om man vill snabb redigera en bild - Utan photoshop. ^^

...

Jag ska snart äta middag, Hamburgare!
Så smarrens! Det var ju ungs pannkaka på skolan till lunch, så då smälter en hamburgare ner lätt! I say easy! ;) Men men.. Vadintressant! Efter middan ska jag nog.. Om jag pallar...... fara till SF. Skoj, eller inte. Det beror på.
Kommentarer
Postat av: Hobbyfotograf Erica Pettersson

Jättefin bild :)

2009-08-27 @ 17:27:30
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Camilla

jättefin bild :D:D

2009-08-27 @ 17:28:45
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0