Mysig afton!

2009-08-07 / 00:33:14
Nu ska jag försöka torka mitt ny duschade hår, och sedan joina sängen.. Oh, vad trött jag är. Ska bli skönt att slappna av lite och bara se på lite fIcarly på datorn, det är alltid mysigt! Hehe. Tog bort det dampiga inlägget, var bara såååå arg, och då är det inte endastlisa som skriver det, utan det är hennes humör.. Haha. Har iallafall chattat lite med Maria Ulmefors på face book, trevligt ! haha ...

Godnatt pussar på er alla, hoppas ni ser framemot massa bilder bilder imorgon och kanske nån videobloggning? :)




Så sjukt bra serie, hahahha.
Kommentarer
Postat av: E

hahaha , det kollade jag på förut , när jag var mindre , men växte i från det ^^

2009-08-07 @ 22:37:03
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0