Kyss på er gullungar!

2009-08-14 / 10:52:40

Sitter fortfarande här och degar vid dator, såklart! Jag har inte ätit frukost ännu, villket är lite knas, för klockan är snart 11, och jag vaknade 7.30! Vid 10 tiden var jag vrålhungrig, men sedan gick det bort bara sådär, men nu ska jag faktiskt ta och äta. Sed ska jag fixa mig. Dvs. platta håret, sminka mig, byta kläder till nått varmare... Sedan är jag redo för denna underbara fredag!

Föresten, drar till stugan i eftermiddag! Men kommer ha med datorn. Jag bloggar senare när jag har fixat mig och ätit. Ni får ha det så bäst då alla sötisar! :)

Kommentarer
Postat av: Erika Nordin

Ska till pojkvännen nu. Vet inte vad vi hittar på. Men i morgon ska vi till Liseberg!

2009-08-14 @ 12:40:11
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0