Jag Och Liza ska vara med i en till sångtävling!

2009-08-11 / 11:12:31

Flera personer har skrivit till mig att dom sett mig, t.ex ''Jag såg dig på trästock, jag såg dig på stranden..'' Osv. Det vore jätte skoj om ni vågade er fram och säga hej, för jag älskar att prata med mina läsare, hihi.

.....

Igår dammade jag igenom hela mitt rum.. Men idag är det lika dammigt.. Såklart. Har ju svart skrivbord, samt 2 svarta lackhyllor. Men men, bara att damma igen då. Ska för tusan köpa en dammvippa och tänga den på en krok, haha. Btw, idag ska jag fixa massa med sång grejer. Jag och Liza ska vara med i en annan också! Det blir jätte kul! Vi ska inte sjunga tillsammans men vi ska båda delta. Sedan så ska jag kanske in på stan en snabbis idag, möta upp mamma medans hon jobbar, och få lite kläd-pengar, och sedan shoppa lite. Vi får se om jag far lr inte ^^

På återseende! ;)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

Hejsan...



Det är verkligen lääängesen, vt inte ens om du minns mig:p Haha jag har inte bloggat i en månad typ..va i Kina och tog det lugnt.. men nu e jag tillbaka:) Kom hem igår kväll..



Allt väl med dig då? Haft en trevlig sommar?:)

Hoppas du förtsätta läsa min blogg nu.. Kramkram//amy

2009-08-11 @ 12:05:31
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0