Dagens lista

2009-04-21 / 16:14:40

Lovar du att vara ärlig?  Ja, det är klart!

Du heter: Lisa Marklund

Smeknamn: Bara Lisa, eller lajsaflajsa, och lisaflisa

Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer inte till nån låt

Beroende av: Godis, sockerdricka (orginal) och mina choklad/banan milkshakes

Vad behöver du mest just nu: En marabou choklad, och ett glas mjölk.

Vad tror folk om dig? Det vet inte jag. Dom flesta upplvever mig som en glad och omtänksam tjej. Men även att jag sjukt slarvig och allmänt jobbig ibland, hihi.

Stämmer det? Ja, det stämmer absolut.

Vad får du oftast komplimanger för? Min sångröst, Mitt hår, och mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag har sjungit i radio och kommit med i stjärnskott! Är det jag säger nu.

Hur imponerar man på dig? Man ska vara glad, och riktigt charma så det skulle synas 10000 mil framåt.

Brukar du skratta för dig själv?  Oja! Jag skrattar alltid och mina egna skämt, haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ''Vad gulliga ni är! Är stolt över dig gumman!''

Var bor du? I Skellefteå city.

Trivs du där: Ja, jag trvis bra!

Äger du några converse: Inte riktiga, men en sådan modell. Tycker itne dem är så snygga....

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte alkhol, är bara 12 - snart 13!

Vad har du för mobil: en sonyerikson w201 i eller nått, iallafall rosa.

Nästa mål i ditt liv: Gå till delfinal i stjärnskott. Och kanske final? DET VORE BRA!  Och få ett skivkontrakt.

Hur svarar du i mobilen: "Hallå'' Eller ''Hej det är lisa!''

Vem ringde du senast? Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om min radiointervju och när jag sjungde i radion

Antal timmar sömn inatt: Ca. 8.

Sov du ensam: Ja, i min 1.20 säng... med massa kuddar....

Brukar du komma i tid: Nej, inte alls det...

När mår du bra: När jag står på scen och umgås med min familj.

När blev du fotad senast: Uhm.. i studio... det var i höstas hos Örjan.

Hur känner du dig nu: Trött, glad, och chokladsugen.

Vanligaste färg på dina kläder: Vit, svart.

Vad tycker du om fötter: Inte gammla fötter.... bara små bebis fötter.

Vad saknar du: En marabou chokladkaka.

Favorit dryck på morgonen: Godmorgon juice, och the.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22 tiden

Är du blyg? Nej! Inte alls blyg!

Sysslar du med någon idrott: Nej!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, och nej. Fast jo, klart!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hum..Leva livet som kille för en dag. Typ gå ut på krogen och ragga tjejer, haha, och kanske sånt...haha.....vet inte!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Vad är det värsta du vet? Mycket, kryp, sjukdomar osv.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på.

Vad längtar du till? Fredag, stjärnskott!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, både och,

Vad är det finaste du fått? Mycke faktiskt.

Om fem månader: Vill jag syssla med musik, och ha ett skivkontrakt.

Om ett år? Samma som ovan.

Du samlar på: Smycken, läpglans, bokmärken, sudd, pennor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mormor, o sen pratar jag med mamma hemma. Nehöver itne ringa henne.

Har du strumpor på dig nu: Sockar? Ja. Strumpor? Nej.

Är det okej att gråta: Ofcourse!

När grät du senast: Oj....ett....tag...sedan.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Har du piercing: Har bara i öronen

Vill du gifta dig: Kanske.

Vill du ha barn: Jo, högst 3! Minst ett.

Är du bra på att laga mat: Nej det kan jag inte påstå

Är du flygrädd: Nej, men höjdrädd.

Hur vig är du: Har varit skit vig, nu är det...lite....sisådär..

Vilken är din favoritglass: B&J och 88

Tror du på ett liv efter döden: Jaa, kanske.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skillda.

Vilken ögonfärg har du: Grönblåa

Röker du: Nej, uch!

Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldirg, haha.

Vad är det viktigaste i livet?: Massor.

Kommentarer
Postat av: Jarina

Hej Lisa! =) Hur är det med dig idag? Kram!

2009-04-21 @ 16:20:50
URL: http://jarinaw.blogg.se/
Postat av: liza

haha hur orkar du skriva allt ??

2009-04-21 @ 16:34:22
URL: http://lizalii.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejhej, hade tråkigt så jag svarade på samma frågor. ^^ Titta gärna.



Ha en bra dag.

2009-04-21 @ 16:59:05
URL: http://www.musiclover.2u.se
Postat av: ' FATMA

sv: hehe :D Jag fick också många sånna frågor.



Ja visst säg till då du har lagt till mig så gör jag detsamma. [email protected] på msn föresten :)

2009-04-23 @ 16:16:28
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0