Rutten målar färg

2009-04-03 / 13:49:20


Det är helg! Satt just här och drömde mej bort i
kärlekens tankar När jag kom på att det är helg! Kom just hem från skolan, eller nyss och nyss, har varit hemma ett tag. I helgen har jag inga planer hitils. Tänkte fara till stan nu kanske och se om jag hittar nått, var ett tag sedan jag shoppade. Btw, så bjuder jag på en bild jag tog för någon dag sedan. Ni ser ju själv vad det är, rutten målar färg på en garage vägg (längst ner) Lite macro bild det har. Cool enligt mig iallafall, jag tycker den är häftig.

Föresten,  våren började ju komma för ett tag sedan....
Och det har börjat tina bort massor på vägarna, (fast det är snö högar) Men så vaknade jag imorse. Och vad var det ute? Jo, det var kritvitt överallt, och snötäckta träd! Alltså jag bli allvarligt galen. Jag är skitless på all skit snö som skits ut ut himlen i en skithög fart. Jag vill inte ha mer snö nu. Jag vill ha sommar! Snart flyttar jag fan till Grekland..

Anw, måste prata med er lite ang. den underbara updateringen *host*  Det är nämligen så att jag vet, det ligger skitmånga obesvarade kommentarer i bloggen, en gammal fototävling, och massa roliga inlägg som aldrig blir skrivna. Jag tycker bara att jag lagt ut en bild, och skrivit såhär, inget mode, inge roliga bildserier, deisgnutlottningar eller nått. Jag lovar, jag ska bli bättre på det här, snart iallafall. Förlåt!

Nu ska jag ta det lite lungt, en sådan här Fredag förmiddag.
Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jag kommer och hälsar på dig om du flyttar till grekland =)



Skit...det verkar vara ditt nya favoritord...eller??

Hoppas att ni får en trevlig helg.

2009-04-03 @ 14:06:15
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: fennfer

HEEJ, :P du jag tycker att du är bra på att fota ;P asså serri, hur göruh? Byebye , syns väl på skolan ;P

2009-04-03 @ 14:09:57
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/
Postat av: Louise

Så var det för mig också imorse när jag vaknade så hade det snöat och jag vill ha sommar nu inte nå mer snö! :P

2009-04-03 @ 14:17:53
URL: http://louiseblomquist.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi tack! :)<33

2009-04-03 @ 14:27:05
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0