Jag är skit arg!

2008-09-03 / 10:24:39
Nu är jag riktigt arg. Jag skulle göra en design till en person hade jag sagt. Men min dator hackade just när den skulle göras.. Sen så frågade personen mej 3 gånger i skolan när jag skulle göra designen, sen ringde personen 2 gånger och frågade när jag skulle göra den, sen sa personen elka saker och trakadeserade mej.. såhär var kommentaren som personen skrev :  Lisa det där gjorde du bara för att jag vill gärna att du fixar min design men då ska jag seja till dej FÖR  FAAN VARFÖR TALAR DU BARA INTE OM HUR MAN FIXAR SIN EGEN DESIGN MEN DU KANSKE VILL ATT JAG SKA TJATA SATT DU HA NÅT ATT TRAKASERA MIG ME!!!!!!!!!! FRÅN DIN SKOL KAMRAT OLIVIA

Kommentarer
Postat av: olivia

förlåt blev bara så arg!:(

Jag önskar att du kan förlåta mig men jag tror nog inte du gör det sorry!kram olivia

2008-09-03 @ 10:48:27
Postat av: ida

dumt av olivia att skriva det lisa.

2008-09-06 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0