Skit i allt då, om det är det du vill

2008-10-14 / 15:58:44
Jag hra lust att bara kräkas på en person just nu. Du vet vem du är, det vet du verkligen. Jag vill inte ha dumma kommentarer för att jag skriver av mej om tråkiga ´nyheter också. Det här är ju min dagbok på internet, och ni har rätt att läsa den så var nöjda ;)

Jag bråkar med miss hon igen. why are u so? Snart ringer jag en sykolog som kan hjälpa oss..
Har lust för det.

'' du finns i mina tankar i min fantasi, när jag är med dej bildas det magi '' är en bit av vår låt.
Betyder den ingenting nu?

Jag vill bara veta, finns du fortfarande för mej?
Kommentarer
Postat av: feffe tha King :)

lisa ni får inte vara ovänner (L)

2008-10-14 @ 17:08:50
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0