Freeeedaag

2008-10-31 / 10:44:32
Nu har jag ätit frukost - Så gott!

Det blev en rostad macka med skinka och 1 glas juice.. Jag tände ljus i vardagsrummet och satte mej och myste en stund. Nu sitter jag här och ska försöka blogga :-) 

Halloween helgen är nu här. Så tänkte berätta lite om vad som händer denna spökliga helg haha! Idag ska vi gå bus eller godis, det blir jätte mysigt! Imorgon ska jag Madelene, Mamma och Elin på halloween fest hos Veicko och alla hans ungar. Det blir jätte skoj. Då ska Madelene sova över här. I mitt rum :-) Och idag glömde jag berätta, eller kanske har berättat det att Lina far hem idag.. Trist!

Vad ska ni göra i helgen?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0