Du är vad du äter

2008-10-25 / 16:57:52
Awn, kan inte sluta titta på du rä vad du äter. Just nu sitter 3 perosner som nu ska få hjälp då, på ett café. Anna skipper skyndar sej in och kommer in. Dom jobbar på cafét och hon tar bort allt dom säljer, slänger fikat.

Det låter ju inte så kul tycker inte jag. Men dom har ju sökt till prugrammet själva. Och nu sitter dom och klagar på Annas beteende.

Nu får man se hur mycket domäter på en vecka - och det här är det gräsligaste jag har sett på det här pogramet.
Jag blir fan äcklad, det ser ju inte klokt ut. Inte för att dom är smäll feta, men just när man ser maten på det där feta bordet och massa glas med vin, öl, läsk och kaffe i massor. Jag får ont i magen när jag äter mycket godis i veckan. Men fur tusan kan dom proppa i sej såhär mycklet? I dont know.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0