Frågestund - svaren

2008-11-26 / 17:05:12
Kunnde inte hålla mej, så svarar nu istället.

Vad är din favoritgodis?
- Det var en rolig fråga du hade. Det beror lite på villket humör jag är på. Men det ligger mest surisar i min godis påse. Och typ skymgodis. Choklad äter jag också, men inte lika ofta. Ibland känns choklad ofrächt för mej..Konstigt. Men det är jätte jätte gott!

Hur lång är du?
- Oj, villken svår fråga. Det var ett tag sedan jag mätte mej.. Men kanske 157 ungefär.

Vad är din favorit syssla?
-  Jag har många favorit sysslor. Det jag gillar mest är att sjunga och stå på scen, sen fota. Men att pjollra med bilder och designer tycker jag också är kul! Även att städa.. Ojoj.. Det blev mycket! ;o)

Är det svårt att göra designer?
-  Det beror på. Det tar ett tag innan det klickar till. Egnetligen hänger allting ihop. Men jag som person själv tycker inte det är så svårt nu. Jag tycker de är svårare att koda, och fixa med självaste innehållet. Tillexempel ändra testfärger, ''fakta'' och sånna där saker. Det är faktiskt svårare.

Villken är den bästa deisgnen du gjort?
- Det beror på, den bästa med bild, den bästa utan bild med mera.. Men den bästa i min egen stil är denna designen.
(klicka här) Den älskar jag! Tycker du jag ska andvända den istället? :o)

Tack för alla frågor! Ha det bra!
I snöstormen, huahua!
Kommentarer
Postat av: Moa

Hmm, ett väldigt svårt val.

Men om du tycker om den svarta mera så ska du ta den. Jag har bestämmt mig! tycker mer om den svarta :)

2008-11-26 @ 17:14:21
URL: http://moaboaloa.blogg.se/
Postat av: Anonym

å va snällt :) hur gör vi då?

2008-11-26 @ 17:16:48
URL: http://maishel.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej jag har ingen ny kamera det är min pappas :)

Jag älskar också choklad och surisar

2008-11-26 @ 21:11:06
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0