Första sångdagen avklarad

2008-11-08 / 14:09:31
Åh vad kul det var att sjunga på logart. Många som tittade. Några fotade/milmade oss så de var ju upskattande. Imorgon ska vi sjunga igen. När jag sjungde själv var jag överlycklig.. Så mysigt.. Imorgon ska jag försöka sjunga upp mej lite mer och fylla vatten hemma, deras vatten smakade så lite.

Awn, nu ska jag ta tid på mej att vara social och prata med lite friends på msn.. Eller hum, det är väll osocialt?

Bilder.. mm kommer såklart senare... Juste, kan fota våran lilla planch som sitter där på bilaffären med bilder på oss mm, vill ni se den så fotar jag den imorn? ;)
Kommentarer
Postat av: lina

va duktig du är hjärtat! kul att höra att det gick bra :) hörde att det hade vart jättevackert och att mormor fick tårar i ögonen, och jag får typ tårar i mina ögon för att jag inte kan vara där och se på! jag är otroligt stolt över dig älskling!! <3<3<3

2008-11-09 @ 22:14:24
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: lina

va duktig du är hjärtat! kul att höra att det gick bra :) hörde att det hade vart jättevackert och att mormor fick tårar i ögonen, och jag får typ tårar i mina ögon för att jag inte kan vara där och se på! jag är otroligt stolt över dig älskling!! <3<3<3

2008-11-09 @ 22:15:54
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0