godmorgon

2008-07-15 / 10:38:02
Godmorgon kära läsare!
Hoppas att ni har sovit gott, det har jag. Imorse ringde syrrans mobil så jag svarade
det var solveig www.solansiv.blogg.se som tydligen tänkte väcka mej haha :)
Bra gjort. Annars hade jag nog sovit hela dagen haha.

Dagens planer är att jag först och främst ska sätta in en annons på blocket
på min 3 månader gammla digitalkamera. Detr är en kodak easy sheeer
7 megapixlar och 3xoptiskt zoom. Riktigt grym kamera faktiskt.
Jag säljer den för att jag ska skaffa mej en system kamera ist för denna.
Jag fotar så mkt så det är värt priset!
Jag säljer digital kameran för 550;- plus att mna har garanti i ett år!
Passa på!

Sen idag ska jag nog mögel tvätta staketen , villket troligen
går ganska fort ;) Sen kanske jag hinner slänga mej i poolen på vitbers , vi får se!

vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har ju varit borta det är därför jag inte har uppdaterat.

2008-07-15 @ 10:52:38
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: madde

skönt att samla till system ;) jag ska köpa min i slutet av månaden. har du bestämt vilken än ?



jag ska vila o ta igen mej så jag kan gå o jobba imorn. måste bli helt frisk. får väl lata mej ute i solen :) saknar dej si´s...

2008-07-15 @ 11:02:25
URL: http://maddski.blogg.se/
Postat av: madde

blir ju kanon !! :)

2008-07-15 @ 11:46:04
URL: http://maddski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0