frågestunden

2008-07-15 / 22:34:25
hejsan alla, jag tjuv startar med frågestunden redan ikväll ;)


Vad heter kameran som du har nu?:)
Jag ska inte köpa någon jag bara undrade?

Rolig fråga! Den heter kodak easy share c713. Det är bra att undra!

favorit sport?
Ojj , rolig fråga, jaadu det är nog fotboll. Fast gillar innebady också. Jag hatar hockey.

favoritsång ? artisten vet jag ju redan ;)
Just nu gillar jag your the one that i want från Grease filmen. Annars gillar jag masser med låtar, Jag få många favoritr då och då kan man seja.

hej! Vad är din favvo rätt som mat?
Och din bästa efter rätt?
Tacos och räkpaj måste jag seja, älskar både och. Är inte en stor mat fantast men detta älskar jag!

favoritspelare i kubb ? hahaha :D ;)
jadu madde, måste seja att det är du ;)

SV: menade du detta inlägget? :O :S
Ja det menade jag.. men nu äre för sent. Men det kommer masser av mer frågestunder!!

Kjol eller shorts?
Te eller oboj?
Gillar du att shoppa?
Varför bytte du blogg adress?
Vilka bloggar läser du dagligen?
Favorit ämne i skolan?
Favorit affär?
Favorit dryck?
Favorit glass?
Shorts måste jag seja, gillar bara mellan korta kjolar..
Te, ärlsra verkligen te!
Javisst jag shoppar så det bara yr om det.. men nu har det varit ett tag sedan.. lite less kanske?
Jag byte blogg adress för jag hade stavat about fel.. hade stavat det aboute med ''e''.. Villket var trist..
Jag läser din blogg amanda , sen läser jag lite smått här och där.. mest bara din dagligen faktiskt.
MUSIK Älskar musik ;)
Ojj , du kanske menade shopping då? Gillar Lindex.. men masser annat med.
Vatten , friskt , gott och nyttigt! :)
Hatar glass haha..

Är det du som har tagit bilderna i headern? Fina bilder. Kan du inte göra ett inlägg med "fotograferingstips"? Vi har precis köpt en Nikon D80 och är inte jättekunniga...
Ja, det är jag som har tagit bilderna i headern. Tack ska du ha , det värmde! Jag är också nybörjare, började för kanske 6 månader sedan.. före jag fick kameran hade jag bara mobilen haha.. Kanske det , ska försöka samla ihop lite tips då ;) Allt för er läsare! <3

favorit stad?
min hemstad, skellefteå. Och Lidköping och stockholm får också en plats!

Hur lång är du?
Vad är det allra bästa du vet?

Ha en fortsatt bra kväll.
Tack ska du ha och detsamma! Jag är runt 1,50 cm... sj då?
Ojj , det är mkt. Krig, sjukdommar, dumma männsikor , kryp med mera... orkar inte läsa upp allt haha..

Är du nöjd med din blogg? :)
Absolut , jätte nöjd! Är ni det läsare?

Hej! vad många komentarer du har fått nu då! vad bra!
hej! Javisst! ;)

Tack för alla frågor.. kunnde inte låta
bli att tjuv starta.. ;)
Kommentarer
Postat av: madde

haha japp, jag är rätt grym i kubb ;)



saknar deej !

2008-07-16 @ 09:56:44
URL: http://maddski.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gillar du Krig, sjukdommar, dumma männsikor och kryp?

2008-07-17 @ 20:25:22
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0