Det blir bad idag med

2008-07-30 / 11:46:01
Hejsan alla! Igår var det som sagt en strand dag, ganska skönt i vattnet! Men det blåste nått så otriligt, så jag kunnde verkligen inte bada, var trött och gick och köpte godis och drricka ist! Gott som tusan! Vi låg där och stekte nån timma sen for vi hem och åt korv och macaroner. Sen pratade jag och Ida ut, och nu är vi vänne rigen. Skööönt!

Idag ska jag fara till ett till bad och bada med mamma,elin och kanske veicko. Ska vara med Ida där, ganska kul faktiskt! Sen får vi se om vi drar och köper en mjukglass, vi får se!

Igår kväll umgicks vi med Jag, elin , ida julia och olivia. Vi ade råskoj. Lägge rut bilder sedan! Det var några killar som visade röven för oss, bläää.. kanske för att.. ? haha.. jaja nu ska jag fixa iordning mej lite! krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0